Herkennen jullie dit. Je koopt iets dat
eigenlijk niet helemaal is wat je wilde kopen. Voor iedereen die net zo klunzig
bezig is als ik, heb ik de gouden tip. Het begint vaak zo. Je koopt voor je
bedrijf de diverse kantoorartikelen bij verschillende bedrijven. Als een van de
leveranciers iets niet kan leveren bestel je het gewoon ergens anders. Het
resultaat van dit alles is dat je een willekeur krijgt aan artikelen, die
eigenlijk niet bij elkaar passen. Ik was het op een gegeven moment zat.
Uniformiteit zorgt voor minder overlast en voorkomt kritiek onder de
medewerkers. Dus ben ik eens op het internet gaan surfen naar bedrijven die
gespecialiseerd zijn op het gebied van kantoorartikelen.
Al snel kwam ik terecht op de website van EMLeerdam.nl. EM Kantoorsystemen
heeft in Leerdam een grote showroom voor allerlei kantoorbenodigdheden. Op hun
website word je uitgebreid geïnformeerd over alle artikelen die zij verkopen.
Op hun site staat dat hun assortiment uit meer dan 16.000 artikelen bestaat die
zij grotendeels uit voorraad kunnen leveren. Op dezelfde site staat te lezen
dat hun assortiment bestaat uit o.a. bureaustoelen, kantoormeubelen, computer
supplies, kantoormachines, kopieerpapier, presentatiemiddelen en huishoudelijke
artikelen voor op kantoor, tot zelfs catering producten en schoonmaakmiddelen.
En heb je voor 16.30 uur besteld, de volgende werkdag wordt het al geleverd!
Via hun webshop kun je makkelijk je bestelling plaatsen. Als je dit leest denk
je direct aan de bekende verkooppraatjes. Ik ben daarom naar hun showroom in
Leerdam gereden. Daar werd ik ontvangen door een verkoper die goed en deskundig
antwoorden kon geven op al mijn vragen. Ik besloot voortaan alleen nog met dit
bedrijf zaken te doen. Ik heb inmiddels al een aantal keren bestellingen bij EM
Kantoorsystemen geplaatst en alles is keurig netjes de volgende dag al
geleverd. Dit bedrijf is voortaan mijn hofleverancier!
No comments:
Post a Comment